понедельник, 13 февраля 2017 г.

Представлення проекту

            Готовий продукт вирішили подати у вигляді презентації та створимо навчальний буклет для інших учнів школи з метою зацікавити вивчати математику.
           Вчитель, для полегшення нашої роботи, надала нам контрольний список для блогу та публікації, я здивувалася, що для таких комп'ютерних робіт існують, якісь списки, раніше я думала, що все це вчителька бере зі стелі, якісь вимоги, якісь критерії...
            Також для самооцінювання робіт нам надали форми оцінювання блогу та публікації, і ми відразу розуміли, на що потрібно робити акцент при виконанніробіт.
             Особисто мені дуже сподобалося працювати за таким методом, адже в такій формі дізнаєшся набагато більше, ніж на звичайному уроці, адже ми отримали нові навики як в математиці(графіки функцій та їх властивості), так і в інформатиці(пошук інформації в інтернеті, авторське право, створення буклету, ведення блогу,  робота з Graph). Я вважаю, що цей досвід для мене був дуже корисним.

Комментариев нет:

Отправить комментарий