понедельник, 13 февраля 2017 г.

Перед проектом

       Сьогодні ознайомившись з методом проекту завдяки вчительського буклету,
 

я вирішила взяти участь в проекті з алгебри "Математика в місті".
        Я прийняла участь у вхідному тестуванні, і зробила для себе висновок, що мені є над чим попрацювати з теми "Функції", тим паче, в такому незвичайному вигляді, як проектна діяльність.
       Потім ми заповнили дві колонки таблиці З-Х-Д, яка допомогла нам встановити наші результати в цьому проекті, перша колоночка - це знаю, а друга - хочу дізнатися, вона спонукала мене до роздуму, що ж я знаю з цієї теми (Що таке функція? Що таке область значення функції, область визначення функції? Які існують способи побудови графіків?)
І про те, що ж я хочу дізнатися: Де зустрічаються функції та їх графіки у повсякденному житті? Навіщо в шкільну програму внесено вивчення теми «Функції»? Як можна використати
отримані на уроках знання в подальшому житті? В яких професіях використовуються графіки функцій? Навіщо, взагалі мені ці графіки функцій вивчати?

        

Комментариев нет:

Отправить комментарий